Dziwnie gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michall82
    Classic
    • 2010
    • 8

    Dziwnie gaśnie

    następny co szuka dziury w całym człowieku turbina i tylko turbina i nic więcej. Nie chcesz wchodzić w koszty przerasta cię ta naprawa boisz się to przypierdalaj skodzinie od 3 tysiaków w górę to po pół roku nie będzie ci odcinać, ja tak robbię już w drugiej octavi auto ma 207000 tyś i jeszcze turbina jest w oryginale. I ku...wa nic sie przez to okładanie silnika nie zepsuje będzi ejeżdził jeszcze długo i szczęśliwie
  • jaszczurr
    Classic
    • 2009
    • 24

    #2
    Dziwnie gaśnie

    Witam.
    Mam skode cctavie 1,9 tdi 90km 2003 rok, ostatnio rozwaliłem miskę olejową i przejechałem około 20 km ale nic się nie zapaliło tzn. kontrolka od oleju, dopiero rano zobaczyłem plamę oleju pod samochodem i nie był odpalany. już wszystko zrobiłem, odpaliłem przejechałem się i wydaje się być oki. Tylko jakoś dziwnie gaśnie tzn. jak by lekko szarpnęło w ostatniej fazie gaszenia. u was też lekko bujnie silnikiem jak się gasi? bo już nie wiem czy to tak było i to tylko przewrażliwienie poprzedniej usterki czy może coś jest nie tak? może to objaw przytartego silnika??
    Jestem ciekawy co wy o tym sądzicie??
    a czy kontrolka zaznaczona na czerwono w poniższym zdjęciu jest również związana z olejem??
    Załączone pliki

    Komentarz

    • winni77
      RS
      • 2009
      • 2183
      • Octavia II combi (1Z5)
      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

      #3
      a czy kontrolka zaznaczona na czerwono w poniższym zdjęciu jest również związana z olejem??
      To lampka ostrzegawcza spalin silnika.
      Miga -> Jeśli w wyniku przerwy w zapłonie może nastąpić uszkodzenie katalizatora.
      Świeci -> Jeśli podczas jazdy wystąpiła nieprawidłowość, która mogłaby pogorszyć jakość spalin (np.sonda lambda)
      Postępowanie -> zmniejszyć obroty silnika i dojechać do najbliższego warsztatu na diagnostykę silnika.
      Mój "Batmobil"

      Komentarz

      • jaszczurr
        Classic
        • 2009
        • 24

        #4
        a ile może kosztować ewentualne zbadanie silnika stetoskopem, żeby sprawdzić czy nic nie jest przytarte??

        [ Dodano: Wto 23 Lut, 10 20:37 ]
        aha czyli ta kontrolka jest tylko od układu paliwowego/spalinowego. tylko chciałem się upewnić bo już wcześniej podłączałem go pod kompa i pokazało że coś jest z ciśnieniem nie tak i znalazłem pęknięty przewodzik od turbo. a ta lampka powinna sama zgasnąć czy trzeba podpiąć znów pod kompa i wykasować bład??

        Komentarz

        • hermioli1
          Rider
          • 2009
          • 322

          #5
          Kontrolka którą wskazałeś, i która Ci się świeci, to kontrolka check engine. Samo skasowanie błędu nie powoduje likwidacji usterki. A jeśli usterkę usunąłeś to podłącz kompa i usuń błąd. Tyle w temacie kontrolki. A co do bujnięcia silnika przy gaszeniu to sprawdź klapkę w egr. Ona powoduje takie twarde zgaszenie silnika, i jego właśnie bujnięcie.
          W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
          Babka utonęła do góry kudłatką.
          Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
          Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!

          Komentarz

          • jaszczurr
            Classic
            • 2009
            • 24

            #6
            a gdzie to jest egr mniej więcej?? bo szczerze mówiąc pierwszy raz spotkałem się z tym skrótem. wybacz za moją nie wiedzę

            Komentarz

            • winni77
              RS
              • 2009
              • 2183
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #7
              jaszczurr, jest tego cała masa na forum m.in. tutaj.
              Mój "Batmobil"

              Komentarz

              Pracuję...